☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Powiatowy Zakład Katastralny we Wrocławiu (PZK)
Herb Powiatowy Zakład Katastralny we Wrocławiu (PZK)

Środa 05.08.2020

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Informacja dotycząca zmian w zakresie obsługi interesantów

Wrocław, dnia 17 czerwca 2020 r.

 

INFORMACJA

dotycząca zmian w zakresie obsługi interesantów

Informuję, że od dnia 17 czerwca 2020 r. osoby, które chciałyby osobiście zrealizować sprawę w Powiatowym Zakładzie Katastralnym we Wrocławiu (PZK) będą obsługiwane zgodnie z poniższym:

  1. Obsługa klientów świadczona jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00, obsługa kasowa 8:00 - 14:30 z przerwą w godzinach 11:00 - 11:20.
  2. Dla klientów PZK czynne jest jedynie wejście główne budynku, od strony ul. Kościuszki.
  3. Do obiektu wpuszczane są tylko osoby, u których nie zostanie stwierdzona gorączka (w holu głównym mierzona jest temperatura ciała) oraz zachowujące wymóg dotyczący zakrywania ust i nosa (maska, chusta, przyłbica ochronna lub inne).  Wymagana jest dezynfekcja rąk lub posiadanie rękawiczek.
  4. Klient obowiązany jest do pobrania biletu (biletomat znajduje się przy sali obsługi klienta na III piętrze) i dokonania wpisu w książce wejść w Pracowni obsługującej realizację sprawy.
  5. W celu usprawnienia obsługi i zapewnienia bezpieczeństwa, pobrany bilet należy okazać pracownikowi ochrony przy wyjściu z budynku.

Zachęcam, przed wizytą w PZK, do wypełnienia wniosków, których formularze dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.

Informuję jednocześnie, że w dalszym ciągu możliwe jest złożenie korespondencji do pojemnika umieszczonego w przedsionku budynku (wejście główne) oznaczonego „Operaty i wnioski - Powiatowy Zakład Katastralny we Wrocławiu”.

W celu otrzymania poświadczenia złożenia korespondencji należy wystąpić na adres pzk@kataster.wroc.pl z prośbą o poświadczenie, wskazując rodzaj sprawy. Zwrotnie do wnioskodawcy zostanie przesłany skan dokumentu z pieczęcią wpływu.

W trosce o bezpieczeństwo apeluję w dalszym ciągu o ograniczenie osobistych wizyt na rzecz zdalnego kontaktu. Przypominam, że załatwianie spraw może się odbywać za pośrednictwem środków porozumiewania na odległość - telefonicznie, za pomocą poczty tradycyjnej i elektronicznej - e-mail, komunikatora Portal Geodety, oraz w postaci dokumentów elektronicznych poprzez Portal Obsługi Klienta (POK),  elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP), Platformę Elektronicznego Fakturowania (PEF).

                                                              (-) Marek Stykała

                                                          Dyrektor

 

 

 

 

Informacja jak założyć profil zaufany umożliwiający złożenie dokumentów elektronicznych >>
 

Podpisz dokument elektronicznie – wykorzystaj podpis zaufany >>
 

Zamów wypis i wyrys z ewidencji gruntów i budynków >>
 

Instrukcja do zamówienia wypisu i wyrysu >>


 
 
ilość odwiedzin: 2584764

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X