☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Powiatowy Zakład Katastralny we Wrocławiu (PZK)
Herb Powiatowy Zakład Katastralny we Wrocławiu (PZK)

Poniedziałek 01.06.2020

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Informacja w sprawie ograniczenia bezpośredniej obsługi interesantów

Wrocław, dnia 25 maja 2020 r.

 

INFORMACJA

w sprawie zmian w zakresie obsługi interesantów

W nawiązaniu do Komunikatu Starosty Powiatu Wrocławskiego z dnia 21 kwietnia 2020 r. informuję, że od dnia 22 kwietnia 2020 r. w godzinach 9.00-14.30 w siedzibie Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu można osobiście składać korespondencję, w tym wnioski o udostępnienie materiałów zasobu i wydanie dokumentów z operatu ewidencyjnego oraz operaty techniczne.

Korespondencję (w zaklejonej kopercie) należy składać do pojemnika umieszczonego w przedsionku budynku ul. Kościuszki 131 (wejście główne) oznaczonego „Operaty i wnioski - Powiatowy Zakład Katastralny we Wrocławiu”.

W siedzibie nie udostępniamy formularzy wniosków. Są one do pobrania m.in. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.

W celu otrzymania urzędowego poświadczenia złożenia korespondencji należy wystąpić na adres pzk@kataster.wroc.pl z wnioskiem o poświadczenie złożenia korespondencji, wskazując jednocześnie rodzaj/sygnaturę sprawy. Zwrotnie do wnioskodawcy zostanie przesłany skan dokumentu z pieczęcią wpływu.

Bezpośrednia obsługa klienta jest możliwa tylko i wyłącznie po uprzednim umówieniu się telefonicznie bądź poprzez pocztę elektroniczną, z zachowaniem wszelkich niezbędnych wymogów sanitarnych - zakrycie ust i nosa (maska, chusta), zabezpieczenie rąk (rękawiczki).

W trosce o bezpieczeństwo apeluję o ograniczenie osobistych wizyt na rzecz zdalnego kontaktu. Przypominam, że załatwianie spraw odbywać się może w dalszym ciągu za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość (telefonicznie, za pomocą poczty tradycyjnej i elektronicznej - e-mail, komunikator Portal Geodety) oraz w postaci dokumentów elektronicznych poprzez Portal Obsługi Klienta (POK),  elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP), Platformę Elektronicznego Fakturowania (PEF).

                                                    (-) Maciej Tobjasz

                                                      Z-ca Dyrektora

 


                                                        

Informacja jak założyć profil zaufany umożliwiający złożenie dokumentów elektronicznych >>

Podpisz dokument elektronicznie – wykorzystaj podpis zaufany >>


Zamów wypis i wyrys z ewidencji gruntów i budynków >>

Instrukcja do zamówienia wypisu i wyrysu >>

 


 
 
ilość odwiedzin: 2437935

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X