Komunikat
Wrocław, dnia 3 lutego 2021 r.
INFORMACJA
dotycząca zmian w zakresie obsługi interesantów
Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu
Informuję, że od dnia 4 lutego 2021 r. w godzinach 8.oo – 15.oo zostaje wznowiona bezpośrednia obsługa interesantów. Kasa będzie czynna do godziny 14.45.
Obsługa wniosków i wydanie dokumentów będzie realizowana w Sali Obsługi (p. 318)
z zachowaniem wymogu dystansu społecznego oraz zakrycia ust i nosa (maska, chusta). Dostęp z parteru do Sali Obsługi odbywać się będzie wyłącznie windą kursującą pomiędzy parterem i III piętrem. W celu realizacji innych spraw w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu należy skontaktować się z pracownikami obsługi w holu siedziby (na parterze).
W zakresie obsługi rzeczoznawców – obsługa będzie realizowana po wcześniejszym ustaleniu terminu tel. 71 372 42 19.
W zakresie obsługi wykonawców prac geodezyjnych – obsługa będzie realizowana po wcześniejszym ustaleniu terminu tel. 71 372 43 44.
Informuję ponadto, że nadal zalecaną formą składania wniosków i dokumentacji geodezyjnej pozostają środki porozumiewania się na odległość, w tym Portal Obsługi Klienta (POK) oraz elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Wnioski o udostępnienie materiałów zasobu i wydanie dokumentów oraz operaty techniczne - w formie analogowej - można nadal składać do pojemnika umieszczonego
w przedsionku budynku ul. Kościuszki 131 (wejście główne) oznaczonego „Operaty
i wnioski - Powiatowy Zakład Katastralny we Wrocławiu”.
Formularze wniosków można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej.
W celu otrzymania urzędowego poświadczenia złożenia korespondencji należy wystąpić na adres pzk@kataster.wroc.pl z prośbą o poświadczenie złożenia korespondencji, wskazując jednocześnie przedmiot sprawy. Zwrotnie do wnioskodawcy zostanie przesłany skan dokumentu z pieczęcią wpływu.
(-) Marek Stykała
Dyrektor