Jak i gdzie załatwić sprawę?

  • Mapa do celów opiniodawczych (kopia mapy zasadniczej) - P i P1
  • Mapa do celów projektowych
  • Mapa ewidencji gruntów i budynków - P i P1
  • Wypis z rejestru gruntów/budynków/lokali, wypis z kartoteki budynków/lokali – EGiB
  • Wyrys i wypis z ewidencji gruntów i budynków - EGIB
  • Ujawnienie danych ewidencyjnych lokali
  • Raporty tworzone na podstawie bazy danych EGiB (rejestry, kartoteki, wykazy) - P i P6
  • Rejestr cen nieruchomości - P i P5
  • Zbiory bazy danych EGiB - P i P2
  • Zbiory bazy danych EGiB dotyczące działek ewidencyjnych i budynków (bez opłaty)
  • Zbiory baz danych GESUT/BDOT500
  • Zbiory bazy danych BDSOG (bez opłaty)
  • Kopia wykazu zmian danych ewidencyjnych - P i P7
  • Kopia dokumentu z operatu ewidencyjnego - P i P7
  • Kopia dokumentu z operatu technicznego (geodezyjnego) - P i P7
  • Zgłoszenie zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków
  • Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu
  • Mapa glebowo-rolnicza - P i P7
  • Inne materiały zasobu
  • Udostępnianie danych zgromadzonych w rejestrze publicznym
  • Nadanie uprawnień do korzystania z Portalu Geodety
  • Nadanie uprawnień do korzystania z Portalu Rzeczoznawcy
  • Nadanie uprawnień do korzystania z Portalu Komornika
  • Nadanie uprawnień do korzystania z Portalu Projektanta
  • Umieszczenie na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń starostwa powiatowego informacji o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych
DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki   ZAMKNIJZamknij