Umieszczenie na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń starostwa powiatowego informacji o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działek ewid

Szczegółowy opis sprawy:
Zgodnie z § 32 ust. 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, w przypadku gdy podmioty, o których mowa w § 11 pkt 7 i § 12 pkt 1, nie są znane lub nie są znane ich adresy zameldowania na pobyt stały lub adres siedziby, na wniosek wykonawcy prac geodezyjnych starosta zamieszcza na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń starostwa powiatowego przez okres co najmniej 7 dni informacje, o których mowa w § 32 ust. 2, z tym że ostatni dzień tego okresu powinien nastąpić nie później niż 8 dni przed wyznaczonym terminem rozpoczęcia czynności podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych.
W powyższym celu wykonawca powinien złożyć Wniosek o zamieszczenie na stronach Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń starostwa powiatowego informacji o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych.

Dotyczy obszaru:
powiat wrocławski.

Opis postępowania:
Pisemny wniosek zawierający informacje, o których mowa w  § 32 ust. 2 ww. rozporządzenia wykonawca prac geodezyjnych może złożyć w siedzibie Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu w pok. 316 jak również korespondencyjnie* lub przesłać jako dokument elektroniczny po złożeniu na nim podpisu kwalifikowanego, podpisu osobistego (nowe dowody) lub podpisu profilu zaufanego (eGo) poprzez e-mailePUAP lub e-Doręczenia.

Wniosek należy złożyć w terminie 30 dni przed wyznaczoną datą czynności ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych.

Wymagane dokumenty:
Wniosek o zamieszczenie na BIP informacji o czynnościach ustalenia granic działek ewidencyjnych
Do wniosku należy dołączyć zawiadomienie/a o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych.

Miejsce złożenia wniosku*:
Powiatowy Zakład Katastralny we Wrocławiu
ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław

Pokój 316 - od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 -15:30

W przypadku wysyłki wniosku w postaci elektronicznej:
e-mail: pzk@kataster.wroc.pl
ePUAP /PZK_Wroclaw/SkrytkaESP
e-Doręczenia AE:PL-97005-57790-CESGT-17

Opłaty:
Zamieszczenie wniosku wykonywane jest nieodpłatnie.

Termin realizacji:
Zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.

Pracownia odpowiedzialna za realizację sprawy:
Pracownia Ewidencji Gruntów i Budynków
Kontakt telefoniczny – Kierownik Pracowni: 71 372 38 48

Podstawa prawna:
Art. 32 ust. 2 i 7 rozporządzenia  Ministra Rozwoju, Pracy  i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
Art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
 

Wytworzył:
Magdalena Zawadzka
(2025-02-07)
Udostępnił:
Cichoń Dominik
(2025-02-07 14:40:47)
Ostatnio zmodyfikował:
Cichoń Dominik
(2025-03-10 10:47:10)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki