POSTĘP W REALIZACJI PROJEKTU

logo efs

I.                 Planowane zadania w ramach projektu.

 

Zadanie nr 1. Utworzenie zbiorów danych baz BDOT500, GESUT oraz uzupełnienie bazy EGiB.

W zadaniu utworzono zbiory danych baz BDOT500, GESUT oraz uzupełniono bazę EGiB. Wykonawcą pracy była firma Inter TIM Sp. z o. o. z Suwałk w ramach umowy nr ZP.273.27.2022.II.GN z dnia 28 lipca 2022 r. oraz Zamawiający. Dokonano:

1)       digitalizacji mapy zasadniczej tj. przetworzenie z postaci rastrowej na postać wektorową (bazodanową) mapy zasadniczej w zakresie odpowiadającym obiektom baz danych BDOT500, GESUT i EGiB – na obszarze 6 gmin powiatu (Czernicy, Kobierzyc, Długołęki, Kątów Wrocławskich, Siechnic i Sobótki);

2)       dostosowania obiektów baz danych PZGiK do obowiązujących przepisów tj. przetworzenie obiektów wektorowych utworzonych na podstawie dotychczasowych przepisów – na obszarze 7 gmin powiatu (Czernicy, Kobierzyc, Długołęki, Kątów Wrocławskich, Siechnic, Sobótki i Żórawiny);

3)       weryfikacji materiałów wynikowych, o których mowa w pkt. 1 i 2;

4)       zasilenia systemu PZGiK nowopowstałymi zbiorami danych BDOT500, GESUT oraz uzupełnienie bazy EGiB.

Zadanie zostało zakończone dnia 27 września 2023 r.

Zadanie nr 2. Weryfikacja baz danych.

W nadzorze nad budową baz danych BDOT500, GESUT i uzupełnieniem bazy EGiB w trakcie trwania projektu,  kontroli technicznej przygotowywanych danych oraz powstałej dokumentacji wspomagał Zamawiającego Weryfikator Baz Danych – firma Geokart-International Sp. z o. o.

Zadaniem podmiotu weryfikującego było  m.in.:

1)     przygotowanie harmonogramu przeprowadzania kontroli danych powstających w trakcie poszczególnych etapów projektu;

2)     kontrola ilości i jakości technicznej dokumentacji technicznej oraz przekazywanych wraz z nimi danych dostarczonych w ramach etapów ustalonych w harmonogramie prac;

3)     kontrola poprawności geometrii, atrybutów i topologii oraz spójności i kompletności tworzonych zbiorów danych;

4)     kontrola poprawności technicznej tworzonych baz na podstawie przekazanych materiałów źródłowych;

5)     raportowanie wyników kontroli każdej partii danych (etapu);

6)     przygotowanie i zapewnienie narzędzi do przeprowadzenia kontroli i raportowania;

7)     współpraca przy opracowaniu warunków technicznych w zakresie budowy baz danych BDOT500, GESUT i EGiB;

8)     przekazanie raportu końcowego.

Zadanie zostało zakończone dnia 27 września 2023 r.

Zadanie nr 3. Modernizacja i udostępnienie e-usług

Zasilenie systemu PZGiK nowopowstałymi zbiorami danych BDOT500, GESUT i uzupełnienie bazy EGiB umożliwiło udostępnienie e-usług na 5 poziomie dojrzałości tj. realizację wniosków w sposób w pełni automatyczny i zindywidualizowany, z możliwością wykonania płatności elektronicznych. Zadanie, w ramach umowy nr ZP.273.5.31.2023.PP.I z dnia 9 lutego 2023 r.,  zrealizowane zostało przez firmę Geomatyka-Kraków S.C.

Zadanie zostało zakończone dnia 6 kwietnia 2023 r.

Zadanie nr 4. Szkolenie użytkowników

W ramach zadania, zgodnie z umową nr ZP.273.5.31.2023.PP.I z dnia 9 lutego 2023 r., przeprowadzone zostało także szkolenie w formie webinaru dla pracowników obsługujących Portal Obsługi Klienta. Celem szkolenia było przedstawienie możliwości korzystania z nowoczesnych narzędzi i technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) przy pozyskiwaniu informacji przestrzennych i geodezyjnych.

Zadanie zostało zakończone dnia 29 marca 2023 r.

Zadanie nr 5. Działania promocyjne

W ramach działań informacyjno-promocyjnych zrealizowano:

1)     utworzenie zakładek na stronie internetowej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu i Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu;

2)     zaprojektowanie, wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych;

3)     promocja projektu i e-usług w mediach społecznościowych (Facebook) oraz w prasie lokalnej;

4)     przygotowanie materiałów informacyjno-promocyjnych (krótkie filmy instruktażowe przedstawiające sposób korzystania z e-usług).

 Zadanie zostało zakończone dnia 29 września 2023 r.

Zadanie nr 6.  Przygotowanie dokumentacji projektu:

1)     Przygotowanie Studium Wykonalności

2)     Przygotowanie Wniosek o dofinansowanie projektu.

Zadanie zostało zrealizowane w IV kw. 2020 r. Dokumentacja – Studium Wykonalności wraz z Wnioskiem o dofinansowanie projektu – na zlecenie Powiatu Wrocławskiego została przygotowana przez firmę EUROGRANT z Tarnowa – w terminie do dnia 15 grudnia 2020 r.

II.                 Planowane wskaźniki produktu i rezultatu w ramach projektu. 

TABELA Z DANYMI W ZAŁĄCZNIKU

Wytworzył:
(2022-07-20)
Udostępnił:
Piotr Karcz
(2022-07-20 14:51:25)
Ostatnio zmodyfikował:
Piotr Karcz
(2023-10-12 13:53:08)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki