Pracownia Obsługi Baz danych
Do zadań Pracowni Obsługi Baz Danych należy w szczególności:
- weryfikacja zbiorów danych stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub prac kartograficznych;
- bieżąca aktualizacja baz danych w oparciu o zweryfikowane zbiory danych, a także inne materiały przekazywane do zasobu;
- aktualizacja bazy danych GESUT w zakresie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu uzgadnianych na naradach koordynacyjnych;
- analiza w zakresie bezkolizyjności usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu uzgadnianych na naradach koordynacyjnych celem zapewnienia ochrony znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;
- przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków o udostępnienie materiałów zasobu (rejestr wniosków i rejestr zgłoszeń);
- naliczanie i wystawianie dokumentów obliczenia opłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- udostępnianie zbiorów danych, informacji i raportów na podstawie złożonych wniosków;
- wystawianie dokumentu licencji dla udostępnianych materiałów zasobu;
- przetwarzanie mapy zasadniczej i mapy ewidencyjnej oraz innych materiałów zasobu do postaci obiektów baz danych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- instruktaż w zakresie obsługi systemu teleinformatycznego PZK, w tym aplikacji wspomagających zasilanie baz danych;
- wykonywanie prac reprograficznych na rzecz technicznej obsługi zasobu, w tym kopii i wydruków kolorowych, wielkoformatowych i cyfrowych;
- opracowanie warunków technicznych do projektów i wdrożeń, w tym w ramach zamówień publicznych oraz współuczestnictwo w komisyjnych odbiorach prac;
e-mail : tn@kataster.wroc.pl
telefon: 71 372 35 97
Wytworzył:
Udostępnił:
Wysocka Marzanna
(2010-06-23 14:18:18)
Ostatnio zmodyfikował:
Wysocka Marzanna
(2015-05-13 14:41:04)