PRACOWNIA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW
Pracownia Ewidencji Gruntów i Budynków realizuje w szczególności zadania z zakresu:
- aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen i wartości nieruchomości;
- przyjmowania i ewidencjonowania wniosków o udostępnienie informacji i raportów tworzonych na podstawie bazy danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB), sporządzania wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego, udostępniania rejestru cen i wartości nieruchomości oraz dokumentów stanowiących podstawę wpisów w ewidencji gruntów i budynków (rejestr wniosków);
- naliczania i wystawiania dokumentów obliczenia opłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- udostępniania informacji i raportów na podstawie złożonych wniosków;
- wystawiania dokumentu licencji dla udostępnianych materiałów zasobu;
- ewidencjonowania, przetwarzania, przechowywania oraz udostępniania uprawnionym podmiotom wyciągów z operatów szacunkowych i danych rejestru cen i wartości nieruchomości;
- przetwarzania z postaci analogowej do postaci elektronicznej oraz technicznej obsługi dokumentów stanowiących podstawę wpisów w ewidencji gruntów i budynków;
- opracowania warunków technicznych do projektów i wdrożeń, w tym w ramach zamówień publicznych, oraz współuczestnictwa w komisyjnych odbiorach prac;
- współpracy z Wydziałami Ksiąg Wieczystych Sądów Rejonowych i Urzędem Statystycznym w zakresie określonym odpowiednimi przepisami prawa;
- wnioskowania i współpracy z Archiwum Państwowym oraz udziału w pracach komisji w zakresie wyłączeń materiałów zasobu z zasobu, a także prowadzenie rejestru materiałów zasobu przeznaczonych do wyłączeń.
e-mail : te@kataster.wroc.pl
telefon: 71 372 38 48
Wytworzył:
Udostępnił:
Wysocka Marzanna
(2010-06-23 13:51:15)
Ostatnio zmodyfikował:
Wysocka Marzanna
(2015-05-14 09:25:18)