PRACOWNIA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW

Pracownia Ewidencji Gruntów i Budynków realizuje w szczególności zadania z zakresu:

  1. aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen nieruchomości;
  2. przyjmowania i ewidencjonowania wniosków o udostępnienie informacji i raportów tworzonych na podstawie bazy danych ewidencji gruntów i budynków, sporządzania wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego, udostępniania rejestru cen
    nieruchomości oraz dokumentów stanowiących podstawę wpisów w ewidencji gruntów
    i budynków (rejestr wniosków o udostepnienie materiałów zasobu);
  3. naliczania i wystawiania dokumentów obliczenia opłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  4. udostępniania informacji i raportów na podstawie złożonych wniosków;
  5. wystawiania dokumentu licencji dla udostępnianych materiałów zasobu;
  6. ewidencjonowania, przetwarzania, przechowywania oraz udostępniania uprawnionym podmiotom danych rejestru cen nieruchomości;
  7. przetwarzania z postaci analogowej do postaci elektronicznej oraz technicznej obsługi dokumentów stanowiących podstawę wpisów w bazie danych ewidencji gruntów i budynków;
  8. sporządzania informacji dot. ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych na wniosek wykonawców prac geodezyjnych;
  9. opracowania warunków technicznych do projektów i wdrożeń, w tym w ramach zamówień publicznych, oraz współuczestnictwa w komisyjnych odbiorach prac;
  10. współpracy z właściwymi miejscowo urzędami gmin, wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych, urzędem statystycznym oraz innymi jednostkami w zakresie określonym odpowiednimi przepisami prawa.

        Kierownik : Anida Bohdanowicz

        e-mail : abohdanowicz@kataster.wroc.pl

        telefon: 71 372 38 48

Wytworzył:
Udostępnił:
Wysocka Marzanna
(2010-06-23 13:51:15)
Ostatnio zmodyfikował:
Cichoń Dominik
(2025-02-07 15:06:34)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki